^Góra strony
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Help Desk IzI

 
Kto z nas nie zna tego z autopsji? W trakcie dnia kiedy terminy gonią komputer odmawia posłuszeństwa i dalsza z nim praca przestaje być możliwa.
 
Być może pracę utrudniają błędy systemu operacyjnego lub innej aplikacji działającej na komputerze. Do rozwiązania problemu może być potrzebna wiedza specjalistyczna z zakresu IT która na codzień nie jest przydatna w Państwa firmie.
 
Oferujemy Państwu Help Desk, czyli wsparcie użytkowników komputerów osobistych. Priorytetem tej usługi jest jak najszybsze usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę i przywrócenie kmputerowi operacyjności. Jest to system zorientowany na czas a więc coś czego zawsze jest za mało kiedy zdaży się awaria. 
 
Każda z pojawiających się przeszkód ma inny charakter, w związku z tym, aby jak najszybciej poradzić sobie z problemem oferujemy 3 stopniowe podejscie do jego rozwiązania:
 
WSPARCIE TELEFONICZNE
 
Nadaje się idealnie do udzielenia porady użytkownikowi lub poinstruowania użytkownika w jaki sposób rozwiązać problem samodzielnie – czas reakcji - bardzo szybki.
 
POMOC ZDALNA
 
Informatyk firmy IzI korzystając ze specjalistycznych narzędzi łączy się z komputerem za pośrednictwem Internetu i samodzielnie eliminuje usterkę – czas reakcji -szybki.
 
WIZYTA U KLIENTA
 
Kiedy problem jest na tyle skomplikowany, że nie można go usunąć zdalnie, informatyk udaje się do siedziby Państwa firmy osobiście i na miejscu dokonuje naprawy usterki - czas reakcji - średni.
 
Stawiamy na bezkompromisowe usuwanie usterek oraz szybką pomoc techniczną naszym Klientom. Świadomość możliwości uzyskania fachowej pomocy w przeciągu kilku minut poprawia znacznie komfort pracy z komputerem i pozwala skupić się na wykonywaniu codziennych obowiązków.

Kontakt z nami: 

Biuro rachunkowe IzI

 

ul Grunwaldzka 411 Gdańsk 80-309
Telefon: +48 58 585 10 30

W sprawach księgowych: ksiegowosc@e-izi.pl

W sprawach IT: it@e-izi.pl